უძრაობის თეატრი

საერთო შემოქმდებითი კრიზისი, სფეროში არსებული სტაგნაცია და თეატრალური უნივერსიტეტი, როგორც გზა ამ სისტემაში შესასვლელად. ბათუმის დრამატული თეატრის მსახიობი, მეგი კობალაძე გვიყვება თავისი გამოცდილებისა და არსებული რეალობის შესახებ. 2003 წლიდან, თეატრალურ უნივერსიტეტში ჩაბარების შემდეგ, მეგის წინააღმდეგობა გაბატონებულ წესრიგთან, რომელიც თეატრის იდეის დევალვაციამდე მიდის, დღემდე მცირე წარმატებებით გრძელდება.

„თეატრი უნდა იყოს სოციალური, იმიტომ რომ ჩვენ არ გვაქვს ფუფუნება არ ვილაპარაკოთ (მთავარზე) და ვილაპარაკოთ ყვავილებზე, მინდვრებზე და პრინცესებზე. გული მწყდება ბევრ რამეზე თეატრთან დაკავშირებით ..დღეს რომ არჩევანი მქონდეს, სხვა პროფესიას ავირჩევდი.“

შეგახსენებთ, ბათუმის დრამატულ თეატრში, კონკურსის გამოცხადების გარეშე, მინისტრმა ახალი ხელმძღვანელი, ყოფილი თეატრალი და პარტიული ჩინოვნიკი ალექსანდრე (ნუკრი) ქანთარია დანიშნა, რომელმაც ახალ თანამდებობაზე პირველ საქმედ ხელფასი გაიორმაგა.

უძრაობის თეატრი

საერთო შემოქმდებითი კრიზისი, სფეროში არსებული სტაგნაცია და თეატრალური უნივერსიტეტი, როგორც გზა ამ სისტემაში შესასვლელად. ბათუმის დრამატული თეატრის მსახიობი, მეგი კობალაძე გვიყვება თავისი გამოცდილებისა და არსებული რეალობის შესახებ. 2003 წლიდან, თეატრალურ უნივერსიტეტში ჩაბარების შემდეგ, მეგის წინააღმდეგობა გაბატონებულ წესრიგთან, რომელიც თეატრის იდეის დევალვაციამდე მიდის, დღემდე მცირე წარმატებებით გრძელდება.

„თეატრი უნდა იყოს სოციალური, იმიტომ რომ ჩვენ არ გვაქვს ფუფუნება არ ვილაპარაკოთ (მთავარზე) და ვილაპარაკოთ ყვავილებზე, მინდვრებზე და პრინცესებზე. გული მწყდება ბევრ რამეზე თეატრთან დაკავშირებით ..დღეს რომ არჩევანი მქონდეს, სხვა პროფესიას ავირჩევდი.“

შეგახსენებთ, ბათუმის დრამატულ თეატრში, კონკურსის გამოცხადების გარეშე, მინისტრმა ახალი ხელმძღვანელი, ყოფილი თეატრალი და პარტიული ჩინოვნიკი ალექსანდრე (ნუკრი) ქანთარია დანიშნა, რომელმაც ახალ თანამდებობაზე პირველ საქმედ ხელფასი გაიორმაგა.

გაზიარება